sobota, 18 lutego 2012

Filcowe kapcie dla dużych i małych

Kilka lat temu, kupiłam sobie na wakacjach we Francji, marokańskie kapcie - babusze. Zakochałam się w nich bez pamięci i nie wyobrażałam sobie kupienia jakichkolwiek innych. Kiedy pomimo wielokronych napraw rozpadły się już ze starości, szukałam nowych wszędzie gdzie byłam. W każdej podróży zagranicznej, moim głównym celem było zdobycie nowej pary kapci. To już nawet nie było pożądanie, a ogromna obsesja.
Aż, pewnego dnia,znalazłam, w którymś z babskich miesięczników adres internetowego sklepu z marokańskim rękodziełem Maroko Art. Jakież było moje zdziwienie, gdy znalałam tam moje wymarzone kapcie, zdziwiłam się nawet jeszcze bardziej, gdy okazało się, że skelp jest z Warszawy, z położonego nieopodal mnie Ursynowa.
Zostałam wierną klientką niesamowicie ciekawej i sympatycznej Pani Doroty.
Niestety kapcie są cieniutkie, skórzane i przy siarczystych mrozach za oknem przydałaby się ich cieplejsza wersja.
Postanowiłam więć uszyć sobie kapcie z filcu.
Natychmiast dostałam również zamówienie od mich chłopców i już z zupełnego rozpędu obdarowałam również mojego męża.
Tak oto prowstały inspirowane babuszami filcowe kapciochy. dla całej rodziny.


 Kapciochy potworki i kociaki dla chłopców



I kapcie w wersji pozytyw i negatyw dla mnie i dla mojego męża. Jak widzicie to on jest ciemnym charakterem w naszej rodzinie :))))



Mam nadzieję, że Wam się podobają.
Pozdrawiam serdecznie,

Kasia

8 komentarzy:

  1. Superowe, a te wycinanki na pewno bardzo pracochłonne ale wyglądają niesamowicie:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to czasem jest, że poszukujemy danej rzeczy, a ona jest gdzieś nieopodal, pod nosem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kapcie! Ale chyba ciężko się szyje z filcu i to chyba z podwójnej warstwy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za Wasze , kometarze
    B - filc, który mam nie jest bardzo gruby, więc z szyciem nie było żadnych problemów, moja maszyna radziła sobie z czterema warstwami bez problemu.

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamuniu, jakie wspaniałe. Szczerze, od serca jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  6. i to bardzo się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapicę się boskie. Podziwiam cię. Pięknie wykonane.

    OdpowiedzUsuń