czwartek, 1 marca 2012

Biały kołnierzyk

Zachęcona zdjęciami pięknych białych kołnierzyków na Waszych blogach, postanowiłam stworzyć własną wersję.
Niestety wyjątkowo nie lubię szycia ręcznego i wysztkiego co z tym związane, czyli np. haftowania, a przyszywanie malutkich koralików, przyprawia mnie o prawdziwe szaleństwo.
Bardzo za to lubię szydełkować. Choć i tu mam problem, bo do mojego domu zupełnie nie pasują szydełkowe ozdoby w tradycyjnycm wydaniu. Szukam więc sposobów połączenia szydełkowania z własnym stylem i znalezienia dla tego co robię fajnego, praktycznego zastosownia.
Postanowiłam więc wydziergać dla siebie trochę nietypowy biały kołnierzyk. Szydełkowanie wprawia mnie w taki stan jak jedzenie słonecznika - nie mogę przerwać, mam więc jeszcze zapas wydzierganych snureczków, na drugi egzemplarz :)

Koniec gadania, teraz, już tylko zdjęcia, mam nadzieję, że Wam się spodoba.
Pozdrawiam,
Kasia







6 komentarzy:

  1. Swietny pomysl, toz to wyglada jak bizuteria!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity pomysł i pasuje niemal do wszystkiego:] Brawo:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykły,uroczy!!!
    Kasiu wspaniały pomysł,odgapię z pewnością odgapię....kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, polecam, robi sie szybko i bez większych trudności. Po prostu kilka sznureczków, zrobionych na szydełku, plus 3-4 żyłki z koralikami, żeby coś ładnie błysnęło. Dziękuję za komentarze i pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pomyslowo! I ta zlota niteczka tak ladnie polyskuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna wersja kołnierzyka:) Prosty i delikatny.

    OdpowiedzUsuń