wtorek, 13 marca 2012

Tortowe - urodzinowe Candy



Dziś urodziny mojego najmłodszego chłopca, a za miesiąc moje, niestety bardzo okrągłe:(
Jak powszechnie wiadomo urodziny to prezenty - zapraszam więc na Candy, czyli
tortowe-urodzinowe prezentobranie.

Od dzisiaj, czyli 12/03 do 16/04 możecie wpisywać sie pod postem, a 17/04 rozlosuję zwycięzcę.

Przygotowałam dla Was dwa zestawy do wyboru:

Zestaw zielony
Książka "Fabulous Felt"


oraz zestaw czterech bawełnianych dzianin ( każda około 2,5 m ), dwie poduszeczki relaksacyjne, tasiemki, guziczki i filcowe żołędzie


Zestaw czerwony
Książka "Historia Mody XX wieku"

oraz zestaw 5 tkanin / dzianin ( każda ma długość powyżej 1m ), tasiemki, skórzane zapięcia , dwie poduszeczki relaksacyjne oraz filcowe żołędzie




Bardzo dziękuję Wszystkim, którzy mnie odwiedzają i komentują moje wpisy, bez Was blogowanie nie byłoby takie przyjemne :)

Zapraszam

p.s. jeżeli chcesz wiąć udział w zabawie, zostaw proszę komentarz pod tym postem ( koniecznie zaznacz, który zestaw cię interesuje ), jeżeli prowadzisz bloga podlinkuj baner z moim Candy.
Osoby nie blogujące proszone są o pozotawienie w komentarzu swojego adresu e-amil.
Bedzie mi  bardzo miło, jeżeli dodasz mojego bloga do obserwowanych i polubisz mnie na facebooku, na którym własnie się pojawiłam.




70 komentarzy:

  1. To ja jako pierwsza się zapisuję. Wybieram zestaw zielony bo chcę wygrać tę książkę :) Żołędzie filcowe są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Serdecznie! Jak miło ;) najserdeczniejsze życzenia !!! Spróbuję wygrać zestaw zielony , przepiękne upominki! Pozdrawiam

    Panna Kropka

    OdpowiedzUsuń
  3. nina.lisowska@gmail.com, wybieram zestaw czerwony, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuje sie w kolejce na zestaw ostatni i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam i pragnę poinformować, że candy bardzo mi się podoba i zapisuję się z nadzieją na wygranie zielonego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Urodzinowe NAJ! dla synka :) Zapisuję się na zielony kawałek tortu :)
    PS: Okrąg to doskonały kształt, więc i okrągłe Urodziny będą doskonałe! ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się na czerwony :)
    linus9[malpa]o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja! koniecznie się zgłaszam bo mnie historia mody bardzo interesuje i nie ukrywam, że tkaninki w czerwonym zestawię bardzo kuszą:]

    OdpowiedzUsuń
  9. Oja, to i ja się zgłoszę :)
    Interesuje mnie zestaw czerwony. A banner do candy wrzucę jutro na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rety, Kasiu, postaralas sie z tymi prezentami ;) Wszystkiego, co najlepsze dla synka!
    Ja pisalabym sie na drugi zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja też z przyjemnością się zapisuję a zestaw zielony:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć :) wszystkiego najlepszego z okazji urodzin dla synka i Ciebie. Często tu zaglądam -moi faworyci to torba - marzenie ze skóry oraz śliczne filcowe kapcie.Pozdrawiam Ewa
    ewa.kozik@op.pl - jeśli będę miała szczęście to proszę o zestaw zielony

    OdpowiedzUsuń
  13. Zestaw zielony zgłaszam jako miły mi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciężko się zdecydować, ale chyba bardziej interesuje mnie zestaw zielony ;)
    (choć czerwony też kusi... :))

    Pozdrawiam!
    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście, że się zgłaszam po zestaw czerwony :)

    Pozdrawiam
    B.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam,
    Przede wszystkim WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE dla Ciebie i Twoich bliskich.
    I zestaw czerwony bardzo bym chciała dostać:)
    Pozdrawiam,
    Maria
    boguta.maria@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja "powalczę" o zielony zestaw :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego dla Was:)
    Przyznam szczerze,że zaglądałam tu parę razy i po prostu zamykałam stronę bo nie mogłam się po ludzku zdecydować!:) Piękne nagrody - obie kuszą, ale ostatecznie decyduję się na zestaw zielony:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najserdeczniejsze życzenia!! Urodzinowe uściski od nas!:)

    My powalczymy o zestaw czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochani, bardzo dziękuję za życzenia, w imieniu własnym i pewnego siedmiolatka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zestawy do wygrania-wybieram zielony, bo uwielbiam zieleń. Linkuję Cię na moim blogu rękodzielniczymi namiart.blogspot.com. Do obserwatorów nie dołączę, bo blogger nie pozwala mi więcej już obserwować, ale regularnie tu zaglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. I ode mnie wszystkiego co najlepsze:* chętnie ustawię się w kolejce po zielony zestaw:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh, jakie cudne słodkości :) Staję w kolejkę do zielonego zestawu :)
    I wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cuda do wygrania :) Oczywiście ustaiam sie w kolejce i wybieram zestaw brązowo zielony bo uwielbiam te kolory :) anka-1980@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego! :) Grzecznie staję w kolejkę do czerwony zestawu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    (n.regina59@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ustawiam się i deklaruje chęć posiadania zestawu drugiego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się i zapisuję na zestaw czerwony :)
    banerek na blogu jest, ale podam też maila kochamsztuke@wp.pl,obserwuję i lubię na fb moje imię to Oliwka :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ja również zgłaszam się, wpadł mi do oka zestawik czerwony ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Serdeczności z każdej okazji osobno i ze wszystkich razem! Poprosze o torcik zielony. Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale wspaniałości! Wybieram czerwony zestawik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Zapisuję się na zestaw zielony

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyszłam pooglądać swetry i trafiłam na słodkości...aż grzech nie skorzystać,więc staję w kolejce po zielony zestaw.
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Candy, więc chętnie przygarnę zestaw zielony. Dzięki za świetną zabawę pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się! obczyk@wp.pl :)
    chciałabym zestaw zielony ^^
    (nie mam bloga)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też składam najserdeczniejsze życzenia i ustawiam się w kolejce po piękny zestaw czerwony.Pozdrawiam!
    Monia.

    pasjonatkaszycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Gorące życzenia dla najmłodszego i wyprzedzone, ale dla Ciebie również.

    Zestaw czerwony :):)

    akasixa@gmail.com

    (działającego bloga brak...jeszcze)

    OdpowiedzUsuń
  38. O RANY - Los łaskawy - Historia mody rzecz jasna ;)
    Piękne pomysły masz Katarzyno!
    Zapisuję się oczywiści i lecę podlinkować słodycz Mrrrrrrr...

    OdpowiedzUsuń
  39. najlepsze życzenia dla obojga!:)

    a zapisuję się koniecznie po zestaw zielony:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo chętnie dołączę do zabawy - wybieram zestaw zielony :)
    Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Pozdrawiam!
    http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja również chcę dołączyć i pobawić się o zestaw zielony :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękności... ustawiam się grzecznie po drugi zestaw, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Życzę dużo zdrówka! Marzy mi się zestaw zielony, ustawiam się więc w kolejkę. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne! cudowne :)
    ustawiam się po zielony zestaw!
    i sama zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. dużo radości!
    zestaw czerwony mnie urzekł więc ustawiam się po niego w kolejce. ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    Alicja.k93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Patrzę na te zestawy i oba są równie wspaniałe, wiec z każdego byłabym równie zadowolona, ciesze się że dziei cukieraskom odkryłam Twego bloga bo jest bardzo ciekawy, oczywiście zostaje na dłużej i zapraszam na candy do mnie http://divianaart.blogspot.com/2012/04/candy-mamuskowe-ogaszam.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny zestaw pierwszy, ustawiam się w kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny drugi zestaw grzecznie ustawiam się w kolejce ^^ ;)
    http://itbeginsanewchapteroflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Dopisuję się z chęcią! Żołędzie są super! Pozdrawiam serdecznie,
    malyos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Och, no i zielony poproszę:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zapisuję się na zestaw czerwony:)
    Pozdrawiam

    http://happyafterblog.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  52. zestaw czerwony ,zestaw czerwony !! :)
    http://up-de.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. zestaw czerwony :) i wszytskiego najlepszego dla Was i wesolego jajka :) kornelya@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Witaj Kasiu!
    Wybrałabym oczywiście zestaw zielony, po pierwsze dlatego, że to mój ulubiony kolor i już widzę dziesiątki możliwości zastosowań tych drobiazgów, a po drugie książka, która sama w sobie będzie na pewno niesamowitą inspiracją. Benerek już jest na blogu: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/2012/04/wielkanoc.html
    Mój e-mail to: erita1@op.pl.
    Pozdrawiam serdecznie, Erita

    OdpowiedzUsuń
  55. Ustawiam się w kolejce po zielony zestaw :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Witaj :)
    Śliczne zestawy przygotowałaś! Najbliższy memu sercu jest ten czerwony :)
    Książka kusi... tkaniny, to już nie powiem jak bardzo, ale najmocniej urzekły mnie filcowe żołędzie :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Super zestawy dla nas przygotowałaś :).
    Ja poproszę pierwszy :).

    Konta na FB nie mam. Mam nadzieję, że to mnie nie zdyskwalifikuje z zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  58. zgłaszam się po zielony zestaw,
    obserwują, banerek wstawiony

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. zestaw czerwony :) kto wie, może piątek 13tego przyniesie mi szczęście? :P

    OdpowiedzUsuń
  61. ja też zapiszę się na zestaw zielony;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. och! to ja tak na ostatni moment?
    Może maszyna losująca będzie łaskawa dla spóźnialskich :)))
    Zestaw czerwony - to moje marzenie na dziś :)))
    Pozdrawiam i lecę przeglądać inne Twoje posty :)))

    OdpowiedzUsuń
  63. Podobają mi się oba zestawy ale skoro trzeba wybrać to czerwony. Aczkolwiek zielony też jest świetny. Blog obserwuję i podziwiam. Tylko nie wiem czy umiem banerka wstawić bo początkująca jestem w tych sprawach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Witaj!

    Z dużą przyjemnością została Twoją obserwatorką i z jeszcze większą ochotą zapisuję się do zabawy. W oko wpadł mi zestaw zielony. Może u Ciebie los się do mnie uśmiechnie? Jeśli nie, to nadal będę cierpliwie czekać na swoją kolej.

    Ponieważ blog prowadzę na Onecie nie mam możliwości podlinkowania zdjęcia w bocznej szpalcie. Oczywiście banerek pojawił się wraz z innymi, ale link do Twojej zabawy znajduje się w poście informacyjnym o Rozdawajkach.

    Pozdrawiam.

    www.nitkamalowane.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. puk puk... jeszcze można sie zapisać? jeśli tak to z checia zapisuję sie na candy (zielone)
    Pozdraiwam niebiesko yolcia z hafcikowoyolci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  67. bloguję od niecałych dwóch tygodni i od niedawna obracam się w tym świecie od niedawna. chcąc "zareklamować" swojego bloga odwiedzam przeróżne strony i niektorymi jestem zachwycona! Ja jestem upośledzona jeżeli chodzi o szycie, jedyne co potrafię to biegły angielski i perfekcyjna matematyka. w wolnych chwilam uprawiam wokalizowanie się (sprawdź na whisper.muzzo.pl). Bardzo chętnie wezmę udział w Twoim candy, ubiegając się o zestaw czerwony. Serdecznie zapraszam na początkujący longbreak.blogspot.com - Twoje pojawienie się na moim blogu będzie dla mnie zaszczytem. Pozdrawiam serdecznie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. OOj tak czerwony!!!, przydasie jak najbradziej fanatstyczne, ale ksiązka stanowi obiekt mego pożądania :)

    pozdrawiam i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  69. kolejka strasznie długa a le i ja stanę na jej końcu
    poproszę zestaw czerwony
    mój blog:
    http://kochanaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń