środa, 11 kwietnia 2012

Kapcie z mojej pracowni.

Dużo sie u mnie dzieje w życiu, a jeszcze więcej próbuje się dziać w mojej głowie - wobec czego doba powinna się rozciągnąć, już nie do 48 godzin a co najmniej do 72 ;)
Po pierwsze, pracuję nad projektem kapciowym - zajawki pierwszych modeli specjalnie dla Was do podglądu.



Po drugie, kończę urządzać moją piwniczną pracownię - wreszcie będę miała upragnioną szafkę, a raczej szafę na wszystkie moje skarby, a co zatym idzie zrobię PORZĄDEK !!!
Do naprawy oddałam starego Singera po mojej teściowej i jest nadzieja, że uda się go uruchomić. Jeszcze tylko muszę dokupić jedne nogi od starej maszyny i lampy na sufit.
Już nie mogę się doczekać chwili, gdy wszystko sobie pięknie poukładam i zawieszę na ścianie zdjęcia w ramkach, które czekają niemal od roku...

Kasia

12 komentarzy:

  1. To same dobre wiadomości, no może źle że doba za krótka ale spać trzeba ;) Paputki śliczne ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka kuleczka słodka, te dzyndzelki urocze a kapcie na pewno cieplutkie:] Chyba jednak trzeba zapostulować o wydłużenie tej doby, tylko gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy pracowania będzie juz funkcjonowała koniecznie pokaż fotki :) I ja marzę o własnej !

    OdpowiedzUsuń
  4. No ładnie trzymać tak kogoś w niepewności...niepokazując w całości... a zapowiadają się same śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Moja doba o dziwo też jest za krótka i nijak nie chce się przedłużyć, więc mamy to samo

      Usuń
  5. Ostatnio wszyscy mają jakiś niedosyt czasu i chyba nikt nic na to nie poradzi, musimy się dostosować ;)
    Zajawki wyglądają super, czekam aż kapcie wyjdą z podziemia ;))
    Kasiu, naprawdę będziesz miała porządek w swojej piwnicznej pracowni??? Musisz być niesamowicie zdyscyplinowana i zorganizowana!!! Dla mnie porządek na terenie szyciowym to czysta abstrakcja, nawet szafa nie pomogła ;)))
    Powodzenia ze wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze kapcie!!!

    A własna pracownia to skarb, zamykasz bałagan i Cię nie interesuje ;-) hihi...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapcie super! Zazdroszczę Ci własnego kąta. Oj zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę miejsca jakie wygospodarowałaś na swoją pracownię... bardzo nawet. :)
    Chętnie zobaczę zdjęcia pracowni,pochwalisz się? :). Takie lokum rozleniwia największych pedantów...
    Kasiu zajawka projektu intrygująca...śliczne musza być...i ciepłe...

    OdpowiedzUsuń
  9. Kapcioszki śliczne ,czekam na więcej:)
    Powodzenia w urządzaniu pracowni:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja się pod każdym komentarzem podpisuję i upraszam o CAŁOŚĆ ;)))

    OdpowiedzUsuń