wtorek, 17 kwietnia 2012

Nadszedł czas losowania prezentów

Nadszedł dzień końca, naszej urodzinowej zabawy.
Bardzo się cieszę, że nie będę jedyną, dziś obdarowaną i że dwie osoby spośród Was, także będą miały powód do radości.
Wszystkim, którzy wzięli udział w moim Candy bardzo dziekuję i oczywiście zapraszam, zaglądajcie do mnie :)
Dziękuję także, mojemu kochanemu mężowi, który zrobił mi dziś wspaniałą niespodzankę: przyjechał do mnie do pracy z bukietem róż i porwal mnie na lunch :))))  Dzięki, Kochanie!!!


Na początek wszystkie Wasze wpisy wydrukowane w oczekiwaniu na pocięcie i posegregowanie


Pierwsza kupka z losami chętnych na zestaw nr. 1 - ZIELONY


 Losowanie

I zwycięża:

 Sky Sweet  GRATULACJE!!!!!!

Przechodzimy do zestawu numer 2 - czerwonego

 i losuję


Zestaw czerwony pojedzie do:


SISTU - Dziewczyny GRTULUJE !!!!

Bardzo proszę, napiszcie do mnie na  maila i podeślijcie swoje adresy.

Jeszcze raz bardzo Wszystkim dziękuję i życzę Wam miłego popołudnia,

Kasia



17 komentarzy:

  1. Kasiu, wiosny w sercu życzę i niech ten dzień do samego końca będzie pełen wspaniałości!! ;))

    Dziewczynom gratuluję od serca!! Szczęściary ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluę seredecznie (choć z bólem w sercu, że to nie ja:D) i dziękuję Tobie za zabawę, przy okazji życząc wszystkiego najpiękniejszego!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego, co najlepsze!!! I gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziękowanie za zabawę i gratulacje dla szczęściar ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:] pozdrawiam i dziekuję za zabawę- czekałam jak na losowanie lotka"]

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wylosowanym :) a dla Ciebie 100 lat, 100 lat...niech żyje, żyje nam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko! zaglądałam już wcześniej po wyniki i się nie zauważyłam! Dzięki wielkie cóż za niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wygranym ;) Dziękuje za zabawę ;* Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla konkurencji ;-))
    Dzięki za fajną zabawę- pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!!
    a ja dziękuję za zorganizowanie tak wspaniałego candy :)
    Łezy już otarłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OJJJJEJJJJ:D:D:D Ale fajnie :) Baaardzo się cieszymy i dziękujemy:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hej! ze zniecierpliwieniem czekam na kolejnego posta! przy okazji informuję, że blog longbreak.blogspot.com istnieje teraz pod nazwą precious-woman.blogspot.com . Zapraszam i Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej ! świetny blog, czekam na następne posty i zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń