wtorek, 3 kwietnia 2012

Wielkanocne dekoracje

Nie sprzątam, nie gotuję, nie dekoruję domu na święta.
Pracuję, biegam po wywiadówkach, lekarzach, dentystach, pracuję, zapomniałam jak się nazywam... Na szczęście święta spędzamy u mamy, będzie więc smacznie i rodzinnie.
Dla tych, którzy mają jeszcze troszkę siły i czasu na przyjemności, kilka inspiracji wielkanocnych, które wpadły w moje rece w ostaniej, przedświątecznej chwili.
Wesłołych , rodzinnych i twórczych świąt dla Was wszystkich .
Kasia





7 komentarzy:

  1. Te miny w jajeczkowym kartoniku są rewelacyjne, dziękuję, lżej mi, mam tak samo jak Ty i dobrze wiedzieć, że nie jestem odosobniona, z tą różnicą, że na święta muszę się sama pogimnastykować ;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wielu jest zdolnych ludzi tworzących takie cuda!!!
    dasz radę ze wszystkim bo my kobiety tak mamy:)
    Dobrych Świąt i Tobie życzę!

    OdpowiedzUsuń
  3. O dzięki Ci dobra kobieto za tego posta! Ja też nie piekę, nie gotuję, chałupy nie dekoruję. Na wielkanoc będzie co najwyżej żurek z torebki... obawiam się, że ostatniej...
    Ażurowe jajka - mistrzostwo! Choć najbliższe mi emocjonalnie są biało-czarne ponurasy w plastiku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uświadomiłaś mi, że pora zastanowić się nad pomysłem na tegoroczne pisanki :)

    Podobnie jak koleżanka Mag mam w planie żurek z torebki- bo szybko :D domku jeszcze nie ogarnęłam, nic nie upichciłam, a dekoracje mam w lekkiej rozsypce...ale będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowych i pogodnych swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. IMHO najfajniejsze są te białe jajka z krzywymi minami :)

    OdpowiedzUsuń