środa, 23 maja 2012

JAK JESTEŚ UBRANA

15 Dniowe Wyzwanie Fotograficzne.
DZIEŃ TRZECI

Dziś mam dzień spotkaniowy, muszę więc być ubrana "jak człowiek" i to nie bardzo wyluzowany. Jako, że zamiast oficjalnego kostiumu wolę sukienki, dziś mam na sobie moje najnowsze dzieło.
Stworzona na Komunię, w końcu poszłam jednak w innej, doczekała się dziś premiery.


Sukienka ma fajną historię - poszukiwałam w SH aksamitnych tkanin, no i znalazłam, nawet w bardzo dobrej cenie. 
Wychodząc, rozochocona powodzeniem, zauważyłam wiszącą przy drzwiach sukienkę, o fatalnym, babcinym kroju, za to materiał zrobił na mnie świetne wrażenie, choć był lekko pożółkły tu i tam.
Jako, że była to sukienka, samodzielnie przez kogoś uszta, nie mogłam sprawdzić co to za tkanina na żadnej wszywce, a nie byłam pewna czy to jedwab czy poliester. 
Pani sprzedawczyni zzachęciła mnie jednak do jej kupna ceną :
wyprzedaż, czyli wszystko po 1 pln !!!!
Oczywiście kupiłam.
Wyprałam, wysuszyłam i wzięłam się do prucia.
I znalazłam kawałek fabrycznego brzegu ze stemplem - Made in Thailand, 100% silk:)
Dokupiłam więc suwak i nici za 7,50 i mam piękną jedwabną sukienkę w cenie 8,50.
Czuję się jabym znalazła skarb na ulicy :0
Sukienka to model 107, z Burdy 11/2007 - moje czwarta z tego samego wykroju, przerobiłam w nim tylko zaszewki na przodzie.
Buty i torebka na kolejnych zdjęciach.




A jak Wy jesteście dzisiaj ubrani?

9 komentarzy:

  1. W moją ulubioną bluzkę brązową w różowo kremowe kwiaty:) A Pani w sh pewnie zbyt długo nie musiała namawiać. Kolor kwiatów na materiale jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. A buty jakie, ja jestem prawie "nie ubrana" bo gorąco :))) Rozpisywać się nie będę - popodziwiam! Mamy ponad 30 na termometrze - na burze się zapowiada, ooo

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna sukienka i świetne dodatki ...dziś mam na sobie przerobioną koszule meska z sh i baletki i mini

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka... twoje krawieckie oczy wiedzą gdzie patrzeć, że dojrzały to cudne kwiecie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne zdjecia, sukienka tez, ale ja spodniara jestem nawet przy 40stC; tak wiec jak kazdego dnia i dzisiaj dzinsy i T-shirt w popielatym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie wyjdą na niedouczone, nieogarnięte buraki (a w zasadzie buraczki:), ale co oznacza skrót SH?. Jeżeli to sklep z tanimi ciuchami, to u nich funkcjonuje nazwa - "Paryżewo". Ekskluzywnie, no nie?
    Ale do rzeczy. Twoje zdjęcia bardzo się Laborantkom podobają!!! Pozdrowionka LAB

    OdpowiedzUsuń