piątek, 25 maja 2012

Muzeum Książki Artystycznej

W ostatnią niedzielę, podczas Komunii, w przerwie między przystawkami, a obiadem, udało nam się zwiedzić Muzeu Książki Artystycznej w Łodzi Klik
Muzeum znajduje się w pofabrycznym kompleksie włókienniczym Scheibler-Grohman na Księżym Młynie w Łodzi, w willi należącej niegdyś do Henryka Grohmana.
Prowadzone jest przez przez wspaniałych ludzi o wielkich sercach i jeszcze większym zapale do sztuki. 
Nie musze chyba dodawać, że miasto zamiast wspomagać ich wspomagaći, rzuca kłody pod nogi, próbując ze wszystkich sił, wyrzucic ich z budynku.....
Moich chłopcy byli zachwyceni maszynami drukarskimi i historią, którą można było dotknąć. Ja natomiast ochoczo skorzystałam z niezwykłej wręcz gościnności Pani Jadwigi Tryzno, która pokazała nam niedostępne dla zwiedzających pomieszczenia muzeum i zrobiłam dla Was kilka zdjęć, no może kilkadziesiąt, ale miejsce skradło moje serce :)
 










































i kilka zdjęć z okolicy Muzeum











Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam :)
Miłego weekendu,
Kasia

3 komentarze:

  1. Jezusie jakie piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fanta Lola wszystko co mi mowę odebrało rzekła - OOOO!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest ta Łódź, którą kocham. :)

    OdpowiedzUsuń