wtorek, 8 maja 2012

Stolarz Godny Polecania

To będzie wpis jak najbardziej reklamowy, ale podszyty uczuciami, a nie chęcią zysku . Choć może przypadnie mi w udziale, jeszcze jakiś nowy blacik albo szafeczka :o
Mój mąż, po wielu latach spędzonych w korporacji, kilka lat temu postanowił, zmienić swoje życie i zacząć robić, coś co mu zawsze grało w duszy, czli meble.
Taki tochę "Dom nad rozlewiskiem" w męski wydaniu.
Dziś ma swoją stolarnię, dzięki czemu ja mam meble do pracowni :))))
Nie o sobie piszę, więc mogę chwalić ile wlezie - nie dosyć, że sam umie zaprojektować ( absolwent ASP ), to jeszcze bardzo jest pedantyczny, znaczy się szczególarz. Czasem mnie to wkurza, zwłaszcza gdy sobie coś uszyję i jestem bardzo zadowolona, a on ogląda i mówi - "a tutaj trochę krzywo Ci wyszło"...
Żeby nie było, że to tylko ja dostaję prezenty, to pomyślałam, że w ramach wdzięczności za pracownię, podlinkuję go u siebie, a co mi tam i jeszcze uszyję mu takie "szarawary" o których marzy na jogę.
Dorzucam kilka zdjęć z jego realizacjami, więcej na jego stronie KLIK

Meble dla dzieci - to zdjęcia realnych mebli, zanim stanęły w pokojach naszych chłopców. Na górze łóżko, na dole miejsce do zabawy.



A to dwie z moich ulubionych realizacji:
Pierwsza w stylu art deco





I druga z pięknymi łazienkami




i zupełnie na koniec, biurko, które zrobił dla siebie




Pozdrawiam Was serdecznie,
Kasia



14 komentarzy:

  1. No taki stolarz pod ręką z precyzją, dokładnością i fantazją - TO SKARB!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, jakich słów użyć... Piękne, powalające, szczęka mi opadła, niesamowite - te wszystkie określenia to duuużo, duuużo za mało... Niesłychany talent po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cuda!! Mowę mi odjęło - strasznie podoba mi się taka prostota, która wspaniale eksponuje piękno drewna. Niesamowicie zdolny facet ten Twój mąż. Brawa, wielkie brawa dla Niego!! Meble dla dzieci są niesamowite! A kuchnia jaka piękna. Ahhh...
    To zdanie: ""a tutaj trochę krzywo Ci wyszło"... " to jakbym swojego słyszała ;) Ten też wszystko widzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. REWELACYJNE MEBLE!!! A to cudowne, że się nim chwalisz, to znaczy że jesteś dumna z niego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz niesamowitego męża! meble są przepiękne! wystrój w stylu art deco chętnie bym przygarnęła do swojego mieszkanka, a o takim zamku czy domku skrzata marzy na pewno każde dziecko:) (ja sama marzyłam, kiedy byłam mała, ale nie miałam takiego zdolnego tatusia;P) zajrzałam też na stronę i zbieram właśnie szczękę po obejrzeniu biblioteki^^

    OdpowiedzUsuń
  6. NOOOOOO, BEZ KOMENTARZA!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. No, nie wiem co powiedzieć... taki mąż to skarb... mebelki robi przecudne, aż napatrzyć się nie można

    OdpowiedzUsuń
  8. To naprawde zrobione przez Twojego meza??? Wow, jestem pod wrazeniem, jak bede bogata to sie do Was zglosze na pewno!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda, nic tylko pozazdrościć zdolnego męża:)Mebelki kuchenne idealnie w moim stylu...ehh marzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest po prostu genialne i piękne i słów brak, żeby te meble właściwie opisać. I mówię i o tych dla dzieci, i tych "dorosłych". Razem ze mną oglądali te zdjęcia nasi znajomi z Włoch i nie chcieli wierzyć, że to nie jest jakaś linia znanego zachodniego salonu projektującego meble.
    Pogratuluj mężowi i pomysłów, i talentu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejny dowód, że warto rzucić wszystko i iść robić to co się kocha. Te rzeczy mają niesamowitą klasę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Brak słów! Po prostu piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mebelki jak z bajki! Gratuluję zdolnego twórczego męża :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu ależ masz skarb w domu!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń