piątek, 18 maja 2012

Torba ze skóry nr. 2 - Leather handbag no 2

Dzisiaj pokażę Wam bardzo łatwy sposób uszycia fajnej torby ze skóry.
Today I will present easy way to sew a nice leather handbag.
 




Do jej wykonania potrzebna będzie skórzana spódnica, plastikowa reklamówka, oraz około godziny :) Tym razem, postanowiłam pokazać cały proces tylko na zdjęciach.
To do such a handbag you need: a leather skirt and a plastic bag. This time I decided to show whole process only on the pictures.

































Życzę Wam wszystkim kreatywnego weekendu,
I wish all of you very creative weekend,

Kasia

17 komentarzy:

  1. Świetny pomysł. Myślę, że do zastosowania nie tylko ze skórą.
    Pozdrawiam,
    Mag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, może być każdy materiał, który się nie siepie i nie wymaga wykończania brzegów

      Usuń
  2. Ty to masz super pomysły!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, ale szczerze i uczciwie przyznam się, że nie wiem skąd wziął się tak duży zapas na te "zakładki" na spodzie torby, że ona od rączek do podstawy wyszła prostopadle... Patrzę i nie widzę tego momentu na fotografii, albo ślepa jestem i naprawdę to jest jedyny element w którym się zgubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wynika z konstrukcji reklamówki - trzeba ją oczywiście rozciąć, żeby zronił się z niej szablon, a póżniej złożyć torbę, tak jak była złożona reklamówka. A spód, zawinęłam doś wewnątrz - tak, żeby szew był wewnątrz - w reklamówce, jest zgrzew na wierzchu. jak coś, to pytaj dalej :)

      Usuń
    2. A widzisz! Nie szyję toreb, prędzej narysuję - pisałam to raczej mając na myśli tutorial bez słów :) Ale patrząc na tę inspirację to był jedyny moment w mojej wyobraźni, który mnie zbił z tropu ;)))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. SUPER!!! Torba świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej... jaka piękna!! I kolor cudowny, MÓJ!! Super tutek - widzę, że nowa pracowania przynosi wiele nowych OWOCÓW :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no i super! Aż zaraz zapostuje na Fb :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie, to pomyślałam sobie "gdzie ona takie cudo wytrzasnęła?". A tu proszę, złote raczki. Jest niesamowita! <3
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna jesteś! Serio, serio, serio:] A te nożyczki to takie specjalne do skóry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nożyczki normalne, do wszystkiego i drugie tnące w ząbki. Te zwykłe, są firmy Fiskars, mozna je ostrzyć w domu, taką specjalną ostrzałką. Miałam kiedyś takie Fiskarsy krawieckie, były rewelacyjne, ale zabrałam je ze sobą zagranicę, bo miałam kieckę na wesele nie skończoną i jak wracałam, to o nich zapomniałam i były w bagażu podręcznym - no i niestety zabrali mi je :(((( do dziś nie odkupiłam ich sobie, bo nigdzie nie spotkałam takich samych.

      Usuń
  9. Pięęęęęęęęękna!!!!! Już mi lata po głowie z czego mogłabym taką uszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja!!! Ty zawsze masz wspaniałe pomysły. Uwielbiam Twojego Bloga i Facebooka!!! ;) Kasiu dziękuje Ci za wspaniałą inspiracje którą umieściłaś na swoim Facebooku ;) tak jak napisałam w komentarzu tak zrobiłam tą lampę i tu są do obejrzenia efekty mojej pracy http://smakkropki.blogspot.com/2012/05/przemiana-papierowej-lampy.html
    Zapraszam Cię również do udziału w moim pierwszym Candy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chcę taką ja przywiozę jakieś coś, będę uprawiać ploty, karmić Cię czymś dobrym (czekam na zamówienie) a TY w godzinkę uszyjesz i w nagrodę dostaniesz???? sama nie wiem co

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna jest ta torba i pomysł genialny !!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. boże rewelacja- dołączam do fanów bloga!!! świetna torba i ma świetny kolor, kurczę do butów by mi pasowała :)

    OdpowiedzUsuń