piątek, 21 września 2012

Gdzie kupić tkaniny?

Brak czasu doskwierał mi ostatnio bardziej, niż zwykle, stąd brak nowych wpisów...
Jedynie Was udawało mi się na bierząco podglądać i poczytywać :)

Na dobry początek, po dłuższej przerwie, podzielę się z Wami moim odkryciem zakupowym i nie jest to wpis reklamowy :)
Co wrzesień bywam w Kolonii i oczywiście odwiedzam, jeden z fajniejszych sklepów z tkaninami, jaki znam. Tym razem doczytałam na ich reklamówce, że mają także stronę inetrnetową i okazało się, że sprzedają online i wysyłają do Polski.


Do wyboru mamy na stronie język niemiecki i angielski ( niestety nie wszytsko jest przetłumaczone na anigielski ). Oprócz tkanin, możecie zaopatrzyć się tu w akcesoria krawieckie, wykroje i czasopisma.
Na uwagą zasługuje zakładka burda - Fabrics - gdzie znajdziemy dobrane tkaniny, do aktualnych wykrojów z burdy. Tak na marginesie, to kupiłam sobie najnowszą burdę już tydzień temu, właśnie w Niemczech i jest świetna, dawno taka dobra nie była. Jedną sukienkę, mam już nawet skrojoną :)
Zobaczcie jak wyglądają proponowane tkaniny, do poszczególnych modeli:


Teraz klikamy na wybraną Burdę i pojawia strona z propozycjami sklepu, czasem do jednego modelu, jest ich kilka.

Klikamy na zdjęcie takniny i możemy obejrzeć zdjęcie w powiększeniu:
 

Kilka zdjęć z podziałem tkanin, niestety nie ma osobnej zakładki z przecenami - a szkoda, bo można znaleźć fajne okazje, tylko trzeba mozolnie szukać.





Niezmiennie zachwycają mnie różne fajne akceoria, których u nas w sklepach nigdy nie widziałam. Mój plan zakupowy, na kolejną wizytę:


I to co kupiłam sobie tym razem. Wywijanie ruloników bęzie od tej pory dla mnie blachostką ;)


Koszt przesyłki do Polski to 16,95 Euro - wiem, nie mało, ale przy większych zakupach albo wspólnych zakupach z koleżanką da się jakość unieść, zwłaszcza, że sklepów stacjonarnych mają tylko 6 w całych Niemczech, ich adresy i mapki dojazu znajdują sie w zakładce Stores.

Miłego weekendu, dla wszystkich, którzy tu jeszcze zaglądają :) no i oczywiście miłych zakupów, dla tych, którzy wejdą na stronę sklepu Alfatex

Pozdrawiam,
Kasia

13 komentarzy:

  1. Super stronka, muszę w wolnej chwili obadać, bo już kiedyś raz zamawiałam z niemieckiego sklepu tkaninę i byłam bardzo zadowolona z całego procesu obsługi, kontaktu, ceny i dostawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. łaa, idę buszować :) dzięki za linka!

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest wlasnie sklep, do ktorego czesto odnosza opisy w niemieckiej Burdzie - mozna w nim kupic orginalne materialy uzyte do uszycia niektorych prezentowanych w Burdzie ciuchow, ale ceny tych wlasnie tkanich na ogol sa wysokie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Tanio nie jest, to fakt - chociaż można naprawdę znaleźć fajne tkaniny czy dzianiny w normalnych cenach. Poprzednim razem kupowałam jedwab naturalny po 10 Euro za metr, co w mojej okolicy jest ceną poniżej średniej :) Za to wybór mają bardzo duży. Jedyny problem, to to, że ja bardzo lubię sobie tkaninki podotykać :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda interesująco :) zaraz sobie poogladam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też odwiedzę ich stronę, ale tak jak i ty-lubię pomiętolić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tkaniny kupuję przede wszystkim w second handach, można znaleźć tam perełki za grosze. A w tekstylnych zdarza mi się zawitać tylko wtedy, gdy szukam czegoś naprawdę konkretnego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tu są lamowniki: http://www.toiowo.sklep.pl/index.php?cat_id=110 nie wiem czy takie same, ale ostatnio sama się przekonałam, że z tym, że czegoś w Polsce nie ma to nieprawda. Choć mnie akurat posiadaniem zaskoczyło Hobby Studio

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawe czy mają imitację kożucha, której ostatnio szukam..?
    a tak w ogóle fajny blog
    pozdrawiam i zapraszam do mnie - http://libeelula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne! I wcale chyba nie tak drogo? Odzież damska musi z tego wyjść przegenialna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kupuję na http://sklep.iris-decor.pl/. Jakość jest bardzo dobra a ceny wprawdzie nie najniższe ale adekwatne do jakości

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecam Linexim-TK na Lodowej 106A w Łodzi www.lineximtk.pl. Wysokiej jakości tkaniny pochodzą z Hiszpanii i Wielkiej Brytanii- wzornictwo do wyboru, do koloru:) Gładkie i drukowane jedwabie, bawełna, wiskoza, pikówki, tkaniny na sukienki, bluzki, jeans. Klientami są znane marki i projektanci, ale można na miejscu przejrzeć próbniki i kupić sobie np. 2 metry i uszyć coś samemu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam sklep internetowy www.textilecity.pl . Sklep internetowy pojawił się niedawno, jednak istnieje już od 1996 roku. Sklep posiada wiele tkanin i dzianin, a kontakt z osobą odpowiedzialną za sklep jest bardzo dobry. Zamówienia są realizowane od razu, przesyłka wysyłana jest przez Pocztę Polską, więc koszt to ok 17,55. Za zakupiony towar nie płacisz z góry lecz przy odbiorze. Jeżeli nie masz pewności co do tkanin to zawsze możesz zamówić próbnik, który kosztuje tylko 10 zł, a kwota za próbnik przy zamówieniu tkanin jest przekształcana w bon towarowy. Gorąco polecam!

    OdpowiedzUsuń