wtorek, 27 listopada 2012

Dobra rada zawsze w cenie - CANDY

Kochani,

Moją drugą pasją, poza szyciem i innym fajnymi robótkami ręcznymi jest wino i to co z nim związane.
Nie jestem wielkim znawcą tematu, ale bardzo chciałabym o nim pisać.
I tu właśne potrzebuję waszej rady - czy pisząc o winie, powinnam robić to w moim blogu Cinco Puertas, czy raczej sugerowalibyście osobny blog, poświęcony, tylko takiej tematyce?

Będę Wam bardzo wdzięczna za pomoc, a dodatkowo jeśli, ktoś z Was jest chętny , w zamian za pomoc, mam do podarowania dwie rzeczy: stare radio, jak na zdjęciu ( pewnie działa, ale nie mam takich kontaktów, do których da sie je podłączyć, musi być bez bolca ) i główkę starej maszyny Singera .
Tym, którzy chcą wziąć udzaił w losowaniu i prowadzą bloga , proszę o umieszczenie o podlinkowanie banerka




Do rozlosowania, wśród  komentujących, którym nie dopisze szczęście, lub nie będą chcieli brać udziału w losowaniu dwóch powyższych przedmiotów, przeznaczam, nic innego jak butelkę czerwonego, wytrawnego wina :)
Termin losowania to 8 grudzień, tak, żeby przesyłki doszły jeszcze przed świętami.

Pozdrawiam,
Kasia

13 komentarzy:

  1. Kasiu mnie się podoba połączenie wszystkiego w jednym blogu, w ten sposób możesz dotrzec do osób które nie interesują się winem, a jeśli rozdzielisz swoje dwie pasje na dwa blogi mogą na ten winiarski nie trafic. Ja sobie chwalę blogowy misz-masz, jednak zapewne dostaniesz wiele rad o rozdzieleniu blogów. Co do losowania to przyznaje że jestem łasa na takie cukierasy, o takim radiu marzę, ba nawet mam kontakt odpowiedni:)a jeśli o winko chodzi to pijam tylko wyłącznie wytrawne:) Pozdrawiam i umieszczam info na blogu. Podejmij najlepszą dla swego blogowania decyzję:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uważam że lepiej tutaj pisać o wszystkim co Cię interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem dziewczyny powyżej mają rację :)) To Twoje miejsce w sieci i to Ty przede wszystkim powinnaś czuć się tu dobrze. Osobiście lubię takie urozmaicone blogi, a na winach się nie znam, choć kto wie - może dzięki Tobie dowiedziałabym się czegoś nowego lub przydatnego, bo póki co podchodząc do sklepowych półek z winami, wybieram niezmiennie półsłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://satisfy-my-soul-blog.blogspot.com/

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU W KONKURSIE

    OdpowiedzUsuń
  5. też jestem za jednym blogiem :) ze wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie interesuję się winem, ani się na nim kompletnie nie znam, bo nie piję w ogóle. Nie chodzę po necie i nie szukam informacji o tym, więc zaglądając do Ciebie, mimochodem dowiadywałabym się nowinek na ten temat, czy sposobu podawania, a taka wiedza przyda się zawsze, kiedy serwuje się wino gościom. Znając życie, nie zaglądałabym w ogóle na osobnego bloga o takiej tematyce, więc jestem jak najbardziej za tym, żebyś tutaj takie informacje wstawiała, bo chętnie zaczerpnę wiedzy przy okazji :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę podobnie jak pozostałe dziewczyny. Jeden blog z wieloma wątkami jest fajnym pomysłem :) co do wina to poza tym, że się kompletnie na nim nie znam, lubię czerwone półsłodkie. A co do cukierasów to oczy mi się zeszkliły na widok tego pięknego Singera.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wino! Tak! :D Mogłabyś zrobić mały przewodnik po winowaniu :) Jakoś nigdy nie mam czasu na zapoznanie się głębiej z tematem, a i tak do Ciebie zaglądam - więc zostanie to wtłoczone siłą :) A co więcej - rozdrabnianie się na tysiące blogów nie ma sensu :)
    A co do win hm... mam dwa faworyty - wino koszerne MogenDavid (BOSKIE! smakuje jak domowe, jest super słodkie i kosztuje jedyne 25zł - to naprawdę mało za ten smak :D) oraz półwytrawne Cote :D Póki co ich nie zdradzam. Ale chętnie przekonam się do nowych smaków :)

    Czy Ty jesteś na 100% pewna, że chcesz pozbyć się tego cudnego radia? Na Twoim miejscu przemyślałabym to jeszcze kilka razy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj!
    Twoje wspaniałe Candy sprowadziło mnie do Twojego świata! ;)
    Kocham starymi rzeczami się otaczać i może akurat mi się poszczęści i będę mogła się zaopiekować tymi cudownościami! Byłabym przeszczęśliwa gdyby się u mnie te rzeczy znalazły i chyba nawet z tej radości winka bym się napiła! ;)
    Gdybym miała Ci doradzić to pisz o pasjach swoich w jednym miejscu! Dobrze pokazać siebie i swoje wszystkie pasje nie rozdrabniając się na poszczególne elementy!
    Pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że do Ciebie trafiłam!
    Rose

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie super candy.
    A tu dzisiaj dotarłam.:)
    O winie notki można dodatkowo zapisywać w tzw etykietach.
    Wtedy łatwo temat odnależć.
    Ja tego od początku bloga nie robiłam, teraz trudniej cosik znaleźć, ale musze to zmienić.:)

    Gorąco pozdrawiam i życzę udanego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka szkoda, że trafiłam tu dopiero teraz. takie radio przeszło koło nosa ajjjj

    OdpowiedzUsuń