środa, 7 listopada 2012

Moja Pierwsza Tilda

Od kiedy natknęłam się w sieci na zdjęcia Tildowych lalek i królików, zapałałam do nich prawdziwym sentymentem.
Jako, że moi chłopcy nigdy nie przejawiali ochoty na zabawy lalkami - nie bardzo miałam powód, żeby zabrać się za szycie takich zabawek.
Aż tu córki moich dwóch kleżanek weszły w odpowiedni wiek i nadażyła się okazja do uszycia własnej Tildy.

Tilda Numer Jeden już powędrowała do małej właścicielki. Przed opuszczeniem naszego domu udało mi się pstryknąć jej kilka zdjęć "na szybko".



Muszę przyznać, że jestem przyzwyczajona do szycia wiekszych kawałków i nieco  mnie przerażało zszywanie takich malunich kawałeczków. Bardzo pomocny był fachowy wykrój z książki, o której pisałam tutaj i która Wam serdecznie polecam.

Tilda Numer Dwa będzie prezentem świątecznym dla drugiej dziewczynki. 
Chwilowo jej wszystkie części ciała, każde osobno, leżą i czekają na moją wenę i chwilkę wolnego "międzyczasu", bo przecież wiadomo, że takie rzeczy najlepiej robi się w "międzyczasie":)

Kasia

10 komentarzy:

  1. Bardzo smukła i powabna panienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza, i te warkocze...ale ktos ma uciechę z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ma warkocze długaśne i złotowłosa jest ;) pięknie wyszła i ma rzęsiory jak się patrzy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No Kobieto nareszcie jesteś. Tilda chyba jest całkiem dużą panienką

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane, dziękuję, że tu jeszcze zaglądacie. Jestem, mam nadzieję, że trochę mi się zluzuje kalendarz i nie będę musiała zaniedbywać bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Zazdroszczę Ci,że już uszyłaś. Ja od zeszłego roku zabieram się do uszycia jej i zawsze mi coś ważniejszego wypada. Może teraz się zmobilizuję i tak jak Ty w międzyczasie sklecę ją. Tylko skąd ten międzyczas wziąć?

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj! Chciałabym nominować Cię do nagrody Liebster Blog Award! Zapraszam:
    http://truskawkowekreacje.blogspot.co.uk/2012/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna Tilda,aż trudno uwierzyć,że to pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja córeczka oglada ze mna i jej słowa pierwsze były: ale fajan lala-a to prawdziwa znawczyni...zapraszam do mnie klubtilda.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń