wtorek, 11 grudnia 2012

Losowanie

Witajcie,

Zasypało, zawiało i w domu mam szpital. Nie muszę chyba pisać, jak wygląda przeziębienie w męskim wydaniu :)
No i losowanie mi się nieco opóźniło.

Zgodnie z Waszymi radami, pisać o winie będę na moim dotychczasowym blogu -  byłyście wszystkie jednomyślne, dziękuję za pomoc.

Nie zwlekam więc dalej i zaczynam:

Losowanie radia na które chętne były trzy osoby:

1. arsarnem
2. cygarniczka 
3. Rose


no i przesyłka radiowa pojedzie do Cygarniczki :)
 
Teraz losujemy Singera, który wpadł w oko dwóm osobom:

1. Leerien
2. Rose



Tym razem szczęście dopisało Rose, która uwielbia starocie :)

I ostatnia część w której biorą udział wszystkie Panie, czyli losowanie butelki czerwonego wina
  1. Leerien
  2.  

    Jak widzicie wino pić będzie Ewa  z potyczki z maszyną i mam nadzieję, że ten prezent będę mogła wręczyć osobiście :)

    Poprosze Was Szczęśliwie Wylosowane o przysłanie adresow, na które mam przesłać paczki.

     Pozdrawim,
    Kasia 

7 komentarzy:

  1. oj no to się nalosowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kasiu!
    No taaak Rose uwielbia starocie! ;) I jest od nich całkowicie uzależniona! ;)
    To wspaniały dla mnie prezent w tak magicznym okresie jakim są Mikołajki i Święta!
    Chyba byłam bardzo grzeczna! No nie chyba tylko na pewno...Dziękuję z całego serca! ;)
    Z tej okazji z mężem aż napiję się winka tak jak obiecałam! ;)
    Ciepełka życzę i zdrówka dla Ciebie i Twoich najbliższych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jestem przeszczęśliwa :) To radio jest cudowne - staroć idealny :):):) Jeszcze raz dziękuję Ci bardzo i jak poprzedniczka życzę ciepłych, wesołych świat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie przypuszczałam, że gram ale HURA wygrałam - bardzo dziękuje maszynie losującej i przede wszystkim SPONSORCE. Bierz tę flaszkę i przyjeżdzaj - wypijemy ja razem, ja dorzucam jakieś ślimaki i inne małe co nieco

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Rose, choć myślałam, że to ja chapsnę Singera :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. zdrowych i spokojnych swiat :)

    OdpowiedzUsuń