czwartek, 17 stycznia 2013

Co zrobić z patyków ?

Jeżeli Wasze pociech nie przynoszą do domu kmyków, to na pewno dlatego, że ich rączki są własnie pełne patyków i gałązek. A może i Wam samym, żal wyrzycać gałązek obcinanych wiosną czy jesienią w ogródku?

Dziś kilka patykowych inspiracji znalezionych w sieci:

1) patykowe malowanki z bloga mollygoldberg.typepad.com


2) patykowe serce z bloga ellensdailyheart.blogspot.ca



3) patykowe stwory z bloga isaacgracelily.blogspot.co.uk


4) patyki - laski ze strony mssticks.com



 5) patyki lampy ze stony dornob.com



6) patykowe wieszaki ze strony pinspire.pl


7) patykowe świecidełka ze strony remodelista.com


8) patykowe etykiety do ziół z etsy.com


9) patykowa biżuteria ze strony elizabethbunsen.tumblr.com


10) patykowe meble ze strony scraphacker.com

Pozdrawiam,

Kasia

7 komentarzy:

  1. Super pomysły z tymi patykami! Szczególnie podobają mi się te półki i dekoracje ścian.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowo by było na ulicy gdyby tak zostawiać patykowe stworki w różnych miejscach ;P

    Za dużo kurzu do ścierania jeśli chodzi o lampe :P
    Ale za to wieszaczki fajne i praktyczne.
    Baaardzo podobają mi się laski :D i ta ostatnia półeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Półeczka i lampa mnie oczarowały alez ty masz zdolności wyszukiwawcze, świetne te pomysły

    OdpowiedzUsuń
  4. Te lampy to cud, a półki miodzio. Zainspirowałaś mnie. Mam taką okrutną lampę, co szkoda wyrzucić, a zapalać strach. Teraz już wiem co zrobię:) Muszę pojechać nad morze i poszukać na plaży kijków!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kreatywność ludzi nie zna granic :)
    Świetne!

    OdpowiedzUsuń