poniedziałek, 7 stycznia 2013

Szablon sarenki - wzór do wydrukowania

Co poniedziałek, na dobry poczatek tygodnia będę dodawać szblon do wydrukowania. Jako, że pierwsze zamówienie dostałam od Aneczki na sarenkę, dziś właśnie to urocze zwierzątko dla niej przygotowałam.


Aneczka ma córeczkę i synka. Dzisiaj więc coś dla panienki, wersja chłopięca, czyli jelonek pojawi się w przyszłości
Sarenki w formacie A4 do wydrukowania:



Jeśli uda się Wam coś sarenkowego wykonać, podeślijcie proszę zdjęcia albo link, chętnie pokażę je u siebie.

Miłego sarenkowania,
Kasia

6 komentarzy:

  1. Urocze sarenki:] Może jakaś wiewiórka się kiedyś znajdzie:]

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej ojeje ja dopiero za sowy się biorę a tu już sarenki. ale doczekają się, śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie miałam iść i pisać, że są ŚLICZNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ładny Bambi -rzekło moje dziecię - piękne (... wiem ..."Stransferuje" na poduszki)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Czekam na jelonka :) Na Jelonkach mieszkam, więc na pewno Twojego jelonka wykorzystam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Donoszę, że udało mi się wykonać coś sarenkowego :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Aneta

    OdpowiedzUsuń