środa, 2 stycznia 2013

Szablon sowy - wzór do wydrukowania


Na dobry początek Nowego Roku mam dla Was prezent, może dzięki niemu dzisiejsze zetknięcie z poświąteczną rzeczywistością będzie nieco milsze. Może dzięki niemu Wasze myśli popłyną w kierunku maszyny do szycia...
Może się uśmiechniecie i wymyślicie cos ślicznego ozdobionego sową :)


Ja już mam pomysł  - oczywiście podzielę się z Wami tym co powstanie, może uda mi się nawet zrecyclingować coś z mojej przepastnej szafy pełnej "przydasi"? Kto wie. Nie gadam już wiecej tylko wrzucam najpierw kolorowe trzy sowy, póżniej szablony do wydrukowania  ( format A4). 
Chętnie pokażę Wasze "Sowie" prace u siebie, jesli tylko zechcecie podzielić się ze mną  zdjęciami.




Mam taki plan, by raz na miesiąc przygotowywać dla Was jakiś szablon. Sowa jako, że jest ostatnio niezwykle popularna, na bazie bycia calebrytką wepchnęła się jako pierwsza . Teraz możecie wybierać i napisac w komentarzu co lub kogo chcielibyście w lutym, o ile takie wzory Wam sie do czegokolwiek się przydadzą :)

Pozdrawiam,

Kasia

18 komentarzy:

  1. Fajny pomysł z tymi szablonami. Jak coś wymyślę, to na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj super!
    Będę śledzić te Twoja działalność Kasiu .
    Przyda się z pewnością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne sowy. Na pewno skorzystam. A skoro przyjmujesz zamówienia, to możesz zrobić szablon sarenki, bo poluje od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sowy są super! :) muszę kupić sobie biały t-shirt i takie narysować markerem do tkanin!

    ja bym proponowała wilka, albo rekina na kolejny szablon ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przede wszystkim serdecznie dziękuję za wzór. Nie każdy chce się dzielić swoimi pomysłami.Czasem uda się coś znaleźć w sieci albo samemu wymęczyć, ale jak jest gotowe to czasu się zaoszczędzi.A przy tym te sowy takie milutkie. Pozdrawiam i życzę w nowym roku dużo inwencji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Panią, to rzadkość żeby dzielić się swoimi pomysłami lub wyszperanymi wzorami. Tym bardziej dziękuję za ten wykrój, najpiękniejsze sówki jakie znalazłam :) Pozdrawiam obie Panie :)

      Usuń
  6. o jej o jej ale fajnie, no będę myśleć co by tu z sówką strzelić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za wzory, to bardzo miłe, że się dzielisz :0

    OdpowiedzUsuń
  8. Super,że dałaś ten wykrój. Ja dopiero zaczynam przygote z szyciem ale na punkcie sówek jakoś ostatnio mam świra ;) Będę zaglądać bardzo fajny blog! / www.finezja.org

    OdpowiedzUsuń
  9. No to mamy następne zwierzątka na szablony - w kolejności będzie sarenka, a tuż za nią wilk i rekin ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne szablony! Ja skorzystam na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł z tymi szablonami :) Czekam na więcej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć Kasiu, Sowa jest czadowa :) moje dzieciątko ma już jedną ale Twoje szablony zmotywowały mnie do działania (mam nadzieję, że na planach się nie skończy :D )
    super pomysł z szablonami ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. pozwoliłam sobie użyć szablonu sowy na podusie :)
    http://naszeniebieskiemigdaly.blogspot.com/2013/01/sowie-jaski.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł i cudna sowa! Z pewnością skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. trafiłam tu przypadkiem i sowy mnie zafrapowały :)
    poczęstowałam się więc szablonami i zapisałam w swoim zbiorze pod hasłem aplikacje...
    może już niedługo uszyję poduszki z sówkami, albo torbę, albo patchwork?

    w każdym razie - dziękuję....

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja własnie dziś zapragnęłam sobie uszyć sówkę i tak szukając inspiracji trafiłam do Ciebie :) fajne wzory i chętnie skorzystam skoro pozwalasz :)

    OdpowiedzUsuń