niedziela, 6 stycznia 2013

Wina Wina

Wielu z Was wie, że bardzo lubię wino i wszystko co z nim związane. Lubię nie sama, ale z  moim mężem, bo wiadomo, że lepiej pić w dobrym towarzystwie, niż w samotności. Ponieważ ten blog jest mój i tylko mój, a blog winny ma być nasz zdecydowaliśmy się na wspólne tworzenie nowego bloga pod tytułem "wina wina" do którego odwiedzania i czytania wszystkich Was serdecznie zapraszamy.
Tutaj tylko fragament, jeśli chcesz przeczytać resztę kliknij tutaj.

Pozdrawiam,

Kasia


O czym Świadczy kolor wina?

Po pierwsze o tym, że Twój mężczyzna, w którego upośledzenie widzenia, wierzyłaś od lat nie jest daltonistą i wszystko z jego oczami jest w porządku.
To jedno, niewinne pytanie, udowodni Ci, że dla niego wino to nie tylko trzy kolory biały, różowy i czerowny.....


2 komentarze:

  1. Będę chętnie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to w takim razie , jak grupowo, to fajnie, że drugi blog, na pewno Męża do Was odeślę :) i sama będę też zerkać, żebym mogła z moim mężem też porozmawiać o winie, bo ja mam dwa ulubione i to mi wystarcza :) ale może teraz się rozwinę :) w sumie czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń